Menu
POLTRANS
  • Strona główna
  • Nasza Firma
  • Współpraca
  • Wydarzenia
  • Kontakt
POLTRANS

Znacząco rośnie liczba ładunków pilnych

Napisano dnia 20 listopada, 2020

Pandemia pozrywała łańcuchy dostaw. Jest to problem producentów i firm handlowych, niezależnie od branży, które pilnie potrzebują uzupełnić dostawy do fabryk lub magazynów. – Połowa naszych zleceń to przewozy pilne, głównie w eksporcie – stwierdza kierownik spedycji w Sachs Trans Łukasz Zawadzki.
Przewozy pilne oznaczają dostawę ładunku w 24 godziny np. z Polski do Francji w rejon Paryża, lub z Niemiec do Wielkiej Brytanii. – To skutek pandemii, ponieważ wcześniej nie było popytu na takie usługi, które są kilkukrotnie droższe od standardowych – uważa Zawadzki.

Taniej jest zlecić pilny przewóz samochodem niż dopuścić do przestojów fabryki lub wyczerpania magazynowych zapasów chodliwego towaru.

Spedycje zauważają duże problemy z podażą samochodów. Wielu małych przewoźników wycofało się z transportu, przestraszonych kryzysem wynikającym z zamrożenia gospodarki oraz zniechęconych coraz większymi trudnościami w funkcjonowaniu. Narzucony przez duże państwa UE Pakiet Mobilności dodatkowo zwiększy obciążenia administracyjne, którym nie podołają małe firmy.

Także nadchodzący brexit zwiększa obawy przemysłu o łańcuchy dostaw. – Pilne dostawy na Wyspy zamawiane są z Polski oraz innych państw kontynentu.

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Ostatnie wpisy

  • OC. Od nowego roku zapłacimy więcej!
  • Drożej na bramkach autostrady A2
  • Przewoźnicy rozważają zaskarżenie rządu Francji za blokadę
  • Znacząco rośnie liczba ładunków pilnych
  • Rząd planuje zmienić system poboru opłat na autostradach
  • GEODIS OGŁASZA PRZEJĘCIE PEKAES
  • Ciężki transport po drogach publicznych bez dodatkowych zezwoleń
  • Od grudnia bez konieczności posiadania przy sobie prawa jazdy
  • 1 września w UE wchodzą w życie bardziej rygorystyczne normy dotyczące homologacji pojazdów
  • Pakiet mobilności może wypchnąć z unijnego rynku słabszych przewoźników
©2023 POLTRANS | Powered by SuperbThemes & WordPress